Candidat | Ovidiu – Ioan MOISESCU |
Instituția la care este titular candidatul | Universitatea „Babeș – Bolyai” din Cluj-Napoca |
Domeniul de doctorat vizat pentru abilitare | Marketing |
Data și ora susținerii publice a tezei de abilitare | 17 noiembrie 2021, ora 13:30 |
Locul susținerii publice a tezei de abilitare | Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor, str. Teodor Mihali nr. 58-60.
Modalitatea de organizare a susținerii ține cont de reglementările în vigoare emise de autoritățile statului, cu aplicare în perioada în care are loc susținerea. În cazul menținerii suspendării activităților didactice față în față, susținerea publică se realizează în conformitate cu Hotărârea Senatului UBB nr. 15478 din 2020 (https://senat.ubbcluj.ro/category/hotarari/hotararile-senatului-ubb-din-anul-universitar-2020-2021/). Susținerea publică va putea fi urmărită public pe platforma digitală |
Titlul tezei de abilitare | Using Marketing Research to Develop Societal Marketing Strategies (Utilizarea cercetărilor de marketing pentru elaborarea strategiilor de marketing societal) |
Componența Comisiei de abilitare la susținerea examenului | 1. Prof. univ. dr. ZAHARIA Răzvan, Academia de Studii Economice din București
2. Prof. univ. dr. ZAIȚ Adriana, Universitatea “Alexandru Ioan Cuza” din Iași 3. Prof. univ. dr. ORZAN Mihai, Academia de Studii Economice din Bucureşti |
Curriculum Vitae | fișier |
Lista de lucrări | fișier |
Fișa de îndeplinire a standardelor minimale | fișier |
Rezumatul tezei de abilitare | fișier |
Propunerea UBB privind componența comisiei de abilitare | fișier |
Raportul comisiei de abilitare | fișier |
Programul de burse de cercetare doctorală și postdoctorală „Eugen Ionescu” 2024-2025